17.06.2014

Kesäkampanja

Tarjoamme kesän kunniaksi seuraavanlaisia etuja asiakkaillemme:

-Uusiin webhotellitilauksiin lisätilaa kaupan päälle: nLite-pakettiin 250 Mt lisätila, nBasic+-pakettiin 500Mt lisätila ja nPremium pakettiin 1000Mt lisätila

- Olemassa oleviin paketteihin lisätilat "osta yksi saat kaksi"- kampanja: esim. ostamalla 250 Mt tilaa saat 500 Mt hintaan 24 EUR/vuosi (norm. 31,20)

- Installatron-asennuspalvelun heinäkuun loppuun mennessä aktivoineet saavat palvelun veloituksetta perusominaisuudeksi pakettiinsa

- Tutustu riskittä virtuaalipalvelimeen tai ownCloud-tuotteeseen: 3kk-12kk sopimuskaudella 2kk veloituksetta (palvelun voi irtisanoa 60pv sisällä tilauksesta  sitoumuksetta)

- 20% alennus virtuaalipalvelimista ja niiden laajennuksista

Alennusta ei voi yhdistää muihin alennuksiin tai kampanjoihin.

06.06.2014

Sosiaalinen media ja arvonta!

Hyvä asiakkaamme,

Iloksemme voimme tiedottaa, että nyt löydät Neutechin myös sosiaalisesta mediasta! Facebookissa olemme nimellä Neutech ja Twitterissä nimimerkillä Neutechfi. Asiakaspalvelumme toimii normaalisti, mutta nyt voit olla yhteydessä meihin myös Facebookin ja Twitterin välityksellä. Tavoitteenamme sosiaalisessa mediassa on jakaa informaatiota yrityksestämme, palveluistamme, ajankohtaisista uutisista, sekä tarjota asiakkaillemme mahdollisuus interaktiiviseen keskusteluun.

Kesäkuusta alkaen Facebook-sivullamme starttaa kuukausittainen arvonta, joka jatkuu vuoden 2014 loppuun saakka. Arvomme joka kuukausi arvontastatuksemme tykkääjien ja jakajien kesken ilmaisen webhotellipaketin vuodeksi käyttöön. Vanhoille asiakkaillemme tämä voi tarkoittaa myös vuoden ilmaista jaksoa nykyiseen webhotellipakettiin. Ole tarkkana kesäkuusta alkaen ja ilmainen webhotellipaketti voi olla juuri sinun!

10.04.2014

Heartbleed haavoittuvuus ja HS:n artikkeli

Web-hotelleissa ja asiakkaiden sähköpostipalvelimilla käytetään OpenSSL-versiota joka ei ole haavoittuvainen "Heartbleed" vialle. Asiakkaillamme ei ole siis syytä vaihtaa salasanoja ellei ole käyttänyt samaa salasanaa jossain muussa palvelussa joka on ollut haavoittuvainen. Emme suosittele käyttämään samaa salasanaa useammassa palvelussa.

Asiakkaiden virtuaalipalvelimet ja dedikoidut palvelimet joissa on meidän toimittama ylläpitopalvelu on päivitetty hyvissä ajoin ennen Ficoran tiedotetta. Asiakkaat joilla ei ole ylläpitopalvelua hankittuna ja olivat haavoittuvaisia on tiedotettu erikseen ohjeilla miten korjata haavoittuvuus.