17.06.2014

Arvonta Facebookissa!

Osallistu Facebookissamme arvontaan, josta sinulla on mahdollisuus voittaa Neutechin ilmainen webhotellipaketti vuodeksi käyttöösi, sekä herkullinen 15 hengen juustokakku suoraan Juustokakkutehtaalta (www.juustokakkutehdas.fi). Arvontaan osallistuminen on helppoa. Mene vain Neutechin Facebook-sivulle, ja tykkää sekä jaa arvonta-statuksemme.  Aikaa osallistua tähän arvontaan on elokuun loppuun asti. Julkaisemme arvonnan voittajat Facebookissa heti syyskuun alussa. Onnea arvontaan!

06.06.2014

Sosiaalinen media ja arvonta!

Hyvä asiakkaamme,

Iloksemme voimme tiedottaa, että nyt löydät Neutechin myös sosiaalisesta mediasta! Facebookissa olemme nimellä Neutech ja Twitterissä nimimerkillä Neutechfi. Asiakaspalvelumme toimii normaalisti, mutta nyt voit olla yhteydessä meihin myös Facebookin ja Twitterin välityksellä. Tavoitteenamme sosiaalisessa mediassa on jakaa informaatiota yrityksestämme, palveluistamme, ajankohtaisista uutisista, sekä tarjota asiakkaillemme mahdollisuus interaktiiviseen keskusteluun.

Kesäkuusta alkaen Facebook-sivullamme starttaa kuukausittainen arvonta, joka jatkuu vuoden 2014 loppuun saakka. Arvomme joka kuukausi arvontastatuksemme tykkääjien ja jakajien kesken ilmaisen webhotellipaketin vuodeksi käyttöön. Vanhoille asiakkaillemme tämä voi tarkoittaa myös vuoden ilmaista jaksoa nykyiseen webhotellipakettiin. Ole tarkkana kesäkuusta alkaen ja ilmainen webhotellipaketti voi olla juuri sinun!

10.04.2014

Heartbleed haavoittuvuus ja HS:n artikkeli

Web-hotelleissa ja asiakkaiden sähköpostipalvelimilla käytetään OpenSSL-versiota joka ei ole haavoittuvainen "Heartbleed" vialle. Asiakkaillamme ei ole siis syytä vaihtaa salasanoja ellei ole käyttänyt samaa salasanaa jossain muussa palvelussa joka on ollut haavoittuvainen. Emme suosittele käyttämään samaa salasanaa useammassa palvelussa.

Asiakkaiden virtuaalipalvelimet ja dedikoidut palvelimet joissa on meidän toimittama ylläpitopalvelu on päivitetty hyvissä ajoin ennen Ficoran tiedotetta. Asiakkaat joilla ei ole ylläpitopalvelua hankittuna ja olivat haavoittuvaisia on tiedotettu erikseen ohjeilla miten korjata haavoittuvuus.